Pengikut

wajib tolak

wajib tolak

28 Ogos 2012

Pemimpin pembangkang rogol anak sendiri ?

TERKINI!! PANAS!! PEMIMPIN KANAN PEMBANGKANG DITAHAN ROGOL ANAK BAWAH UMUR HINGGA BERANAK!!!


Berita ini yang tak akan disiar di Harakah!!
Gua berada berhampiran balai polis ni.. gua nak dapatkan berita selanjutnya.!
bak kata sahabat bloger jebat nanti kata blog bn sebar fitnah.
Berita panas ini yang baru diterima berkenaan perilaku pemimpin kanan pembangkang yang sedang ditahan berikutan kes sumbang mahram. Berita yang ppj terima pemimpin x ini telah ditahan polis berikutan dituduh membalun anak sendiri. Dasyat berita ini. Semacam tak percaya pula ppj mendengarnya.
Blog laksamane Jebat juga telah mendedahkan berkenaan berita ini kliksini. Mesti pembaca tertanya-tanya siapakah pemimpin yang dimaksudkan. Berita ini bakal mengegarkan sekali lagi salahlaku pemimpin pembankang. Beliau merupakan orang kuat pembangkang dan keluarganya orang kuat pemimpin pakatan rakyat!!
Apa nak jadi sekarang ini dengan perangai pemimpin pembangkang yang tak sudah-sudah buat hal dengan akhlak yang tidak bermoral. PPJ pasti keluarga peimpin tersebut pasti akan menutup kes ini. Sebentar tadi PPJ sempat mengorek cerita panas ini dengan beberapa penduduk setempat yang mengetahui berita sebenar. 
PPJ akan maklumkan kemudia berita terkini yang sangat mengemparkan penduduk disini.
Pssssssst: Tunggu siasatan polis ppj akan dedahkan..tak sangka ppj mendengar berita sebentar tadi..ppj akan ke balai polis tersebut..
 
Untuk cerita lanjut klik sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan