Pengikut

wajib tolak

wajib tolak

08 September 2009

TANGGUH DAN TANGGUH DAN TANGGUH LAGI

HARAPAN banyak pihak dan orang ramai untuk mengikuti perbicaraan sebenar kes dakwaan liwat Anwar berahim terhadap bekas pembantu peribadinya, Saiful Bukhari Azlan, dalam masa terdekat, tidak kesampaian.
Sejak kes tersebut disebut pertama kali Ogos lalu, sampai kini, ia belum dapat dibicarakan antaranya kerana Anwar mengemukakan permohonan demi permohonan untuk penangguhan. Nampaknya motto baru Anwar ialah Tangguh Tetap Tangguh berbeza dengan Lawan Tetap Lawan ketika kempen pilihan raya umum lalu.
Terbaru, kes tersebut akan dipanjangkan lagi pada bulan Oktober. Maknanya, sudah dua kali Ramadan dan Aidilfitri terpaksa dilalui oleh Saiful dengan perasaan tertekan menanti keputusan. Mat Kelubi sudah banyak kali mendengar tentang penangguhan perbicaraan utama kes berkenaan dan tidak terkejut dengan perkembangan tersebut sebab anwar berahim seorang lelaki yang penakut n memang kompom dah dia bantai bontot saiful.

2 ulasan:

  1. Salam, dia tahu kalau cepat adakan perbicaraan, maka cepatlah dia duduk dalam, mana nak lari lagi, semua bukti dan saksi sudah ada........

    Kalau betui dia dianiaya, mengapa dia tak mahu bersumapah macam Saiful buat.....

    Dia tengah cari mana negara yang nak terima dia untuk perlindungan politik....

    BalasPadam
  2. bila dh jd presiden dia akn gugurkan kes dia.target dia sekarang tangguh sampai dia jd presiden.

    BalasPadam