Pengikut

wajib tolak

wajib tolak

10 Oktober 2009

Awas Taktik Kotor Pembangkang



PORT DICKSON 9 Okt. - Penyebaran khidmat pesanan ringkas (SMS) yang didakwa disebarkan oleh pembangkang dengan tujuan melancarkan fisabilillah terhadap UMNO merupakan taktik kotor untuk meraih populariti.
Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal berkata, ia merupakan taktik pembangkang untuk meraih sokongan berikutan kurangnya penyokong pembangkang dalam siri ceramah termasuk Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.
[ KLIK ]


Mat Kelubi kata ;

Rakyat dan pengundi Bagan Pinang khasnya dan rakyat seluruh Malaysia am nya perlu awasi segala taktik dan tipu daya yang di bawa oleh parti Pas Perosak agama , Dap cina gampang Penghina agama dan Pkr Perosak bontot .

apakah rakyat di bagan Pinang senang2 diperbodohkan dengan dakyah2 yang tidak ada sebarang bukti , yang ada hanya lah fitnah dan fatwa mengarut yang dilemparkan oleh pemimpin2 haramjadah ni. tunjuk gambar orang lain yang pegi report kat polis orang lain. apa cite .

Klu dah rasa ilmu agama tu dah banyak dah jamin masuk syurga apa lagi tunjuk la keberanian tu bersumpah la dengan nama Allah .jgn nak wat fitnah je.

apa2 pun MK harap pengundi dan rakyat Bagan Pinang buka hati berfikir dgn waras dan pilih calon yang benar2 boleh membantu dan membangunkan kawasan anda .

Undilah calon Barisan Nasional .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan