Pengikut

wajib tolak

wajib tolak

19 Oktober 2009

Exco Tumbuk Tamu Raya


Exco Tumbuk Tamu Raya 2 - Nik Aziz Kenal Exco dan Tamu Berkenaan!SEPERTI mana diduga selepas diposting cerita sensasi dan memalukan itu kira-kira ham 11:30 malam tadi, beberapa orang penjenguk telah menelefon bertanyakan kejadian itu. Termasuk juga beberapa orang pemimpin Pas dari Selangor, Kelantan, Kedah. Termasuk juga Naib Presiden Pas, Sallahudin Ayub. Ada juga yang bertanya menerusi facebook dan email.Masing-masing bertanya dan ingin mengetahui Exco manakah yang baidap dan sesat fikiran itu. Hanya Selangor, Kedah dan Kelantan sahaja Pas ada anggota Exconya. Di Perak Exconya sudah tidak valid lagi, bila kerajaan Pas di Perak dirampas oleh UBN.Sallehuddin dengan nafas agak cemas dan ghairah menelefon saya kira-kira ham 12:22 pagi. Menjadi amalan Sallahudin bila dia merasa kurang selesa dengan catatan saya dia akan telefon saya minta penjelasan atau memberi penjelasan. Amalan Sallahuddin itu menyebabkan tidak mudah untuk saya menerima fitnah atau cakap-cakap Sallahuddin kurang senang atau marahkan dengan apa-apa penulisan saya.
( cerita penuh )

Mat Kelubi kata ;

Klu perkara ni melibatkan orang umno cepat2 je puak2 pembangkang hentam macam2. sekarang apa cite. pemimpin cam ni ke katanya pemimpin islam. pinjam kata nabil jap, Lu Pikir La Sendiri .

2 ulasan:

  1. Rasanya ada rahsia dlm cerita ni. Dia nak kona kemudian kot. Kemutduluah.

    BalasPadam
  2. dia kemut dulu ke. ahli syurga katakan

    BalasPadam