Pengikut

wajib tolak

wajib tolak

26 Oktober 2009

Sandiwara atau Realiti

Melaka dakwa isu EGM mainan UMNO
MELAKA 25 Okt. - Pas Melaka mengambil pendekatan tunggu dan lihat cadangan Muktamar Agung Khas (EGM) bagi menentukan sama ada pemimpin Pas yang prokerajaan perpaduan diterima atau ditolak daripada parti itu.

Saya akan jumpa Nik Aziz – Harun
KUALA TERENGGANU 25 Okt. – Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Harun Taib mahu menemui Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dalam tempoh terdekat ini bagi mendapatkan penjelasan berhubung cadangan Mursyidul Am Pas itu supaya parti mengadakan Muktamar Agung Khas (EGM).

Krisis Pas: Aziz Bari pertahan tulisannya
KUALA LUMPUR 25 Okt. - Pemerhati politik, Profesor Dr. Abdul Aziz Bari dari Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) tidak takut mempertahankan penulisannya mengenai krisis kepimpinan Pas dalam sebuah akhbar tempatan Isnin lalu.

Nasrudin terkejut alasan Mursyidul Am
KUALA LUMPUR 25 Okt. - Ketua Dewan Pemuda Pas, Nasrudin Hassan hairan dan terkejut dengan alasan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mencadangkan diadakan Muktamar Agung Khas (EGM) iaitu bagi membersihkan parti daripada golongan prokerajaan perpaduan.

Kumpulan liberal gunakan Nik Aziz?
KUALA LUMPUR 25 Okt. - Golongan liberal dalam Pas dipercayai mempergunakan Mursyidul Am parti itu, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat supaya diadakan Muktamar Agung Khas (EGM) bertujuan menyingkirkan kepimpinan sedia ada. ( semua cerita penuh )


Mat Kelubi kata ;

Yang menjadi pertanyaan nya sampai bila sindrom menyalahkan orang lain dan sindrom menafikan segala permasalahan dalam puak Pas ni akan berakhir.

3 ulasan:

  1. Salam Mat Kelubi, buat apa nak pikir sangat dengan tok guru yang nyanyuk kata Tun Mahathir........ biarlah dia berbanga dengan bisikan-bisikan halus yang disangkanya wahyu dari Allah SWT.........

    BalasPadam
  2. Yang penting diketahui sekarang ialah Selangor solid dibelakang Hassan Ali.

    BalasPadam
  3. Itu lah Tok Nik Aziz yang sudah tidak dipakai oleh penyokong Pas komennya macam Nabi, semua tahu tatapi tidak sepatutnya dilakukan, tapi pengikutnya sudah tdak ikut.

    BalasPadam