Pengikut

wajib tolak

wajib tolak

09 Oktober 2009

Tiada Sokongan , PAS Guna Taktik Lama





Mat Kelubi kata ;

PAS Perosak Agama nampaknya masih menggunakan taktik lama untuk memancing undi secara tidak terhormat semasa kempen pilihan raya. Pada kempen Pilihan Raya Kecil DUN Bagan Pinang sekarang, Pas Perosak Agama mendakwa ahli Pergerakan Pemuda UMNO menyerang markas dan mencederakan ahlinya menggunakan pedang samurai dan batang besi.

Bagi MK ia tidak lebih daripada propaganda Pas Perosak Agama untuk meraih simpati pengundi menjelang hari pengundian Ahad ini. MK percaya parti itu mengambil pendekatan tersebut kerana ia telah menyedari tidak memperoleh sokongan daripada para pengundi untuk calonnya. Ia sudah tentu diukur pada kempen-kempen Pas Perosak Agama yang tidak lagi mendapat sambutan di Bagan Pinang.

Helah pembangkang itu dapat dibaca dengan mudah apabila cerita rekaan itu dilaporkan telah disebarkan menerusi khidmat pesanan ringkas. Padahal langkah pertama yang sepatutnya dibuat, jika benar dakwaan itu, ialah membuat aduan polis. Itu tidak pula dibuat!

Bagi MK, dalam menghadapi realiti pilihan raya, mana-mana parti terutama Pas Perosak Agama yang menggunakan nama Islam perlu lebih berhemah untuk mengejar kemenangan
.

Oleh itu marilah kita sama2 memastikan Tan Sri Isa Samad menang dan UMNO/BN terus kukuh dan berkuasa .Hidup UMNO Hidup BN .Undilah calon Barisan Nasional .

3 ulasan:

  1. Pas n Umno bukan perosak agama tp sesetengah pemimpin dlm parti tu sendiri yg membuat sesebuah parti dipandang serong oleh masyrakat.Mungkin terdesak mungkin jugak nafsu kepada harta

    BalasPadam
  2. salam bro DOYOK

    MK kuatkan pemimpin pas yang jadi perosak agama.pemimpin2nya memperalatkan agama untuk memenuhi cita2 nafsu mereka. apakah mereka benar2 mahu memertabatkan agama Islam sedangkan mereka bersekutu dgn kaum2 kafir yang tidak menerima Islam malah membiarkan kaum sekutu mereka menghina mencerca agama Islam. Pemimpin n parti mcm ni ke kita nak sokong.

    BalasPadam
  3. Hoi Mat Kelubi, berani deme nak derhaka dengan tok guru Nik Ajis ? Tak takut ketulah ke ? nanti deme tak dapat masuk syurga.......

    BalasPadam