Pengikut

wajib tolak

wajib tolak

18 Ogos 2009

AHLI UMNO TAK AKAN MASUK SYURGA

BUKIT MERTAJAM 17 Ogos - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat berkata, anggota UMNO tidak akan masuk syurga kerana parti itu mengamalkan ajaran Islam palsu dari Palestin.
Katanya, terdapat perbezaan antara Islam yang didakwah oleh Pas dan Islam yang diamalkan oleh umat Islam daripada kalangan anggota UMNO.
"Islam bawah UMNO tidak ke mana dan tidak boleh bawa seseorang itu ke syurga. Berdasar perkara itu, saya percaya penduduk di kawasan Permatang Pasir akan memilih calon Pas sebagai wakil rakyat mereka," katanya kepada pemberita di Institut Kemahiran Belia Negara Bukit Mertajam di sini hari ini selepas proses penamaan calon bagi pilihan raya kecil Permatang Pasir.
Pengundian ialah pada 25 Ogos ini. - BERNAMA

Mat kelubi kata ;

MK tak terkejut pun bila mursyidul am pas ni cakap sbb dah tau dah yang nik aziz ni bukan nya ulamak agama tapi ulamak politik . lagipun dah kompom nik aziz ni dah nyanyuk dah tak sedar diri dah tak mengamalkan ajaran islam. ni la padahnya klu hati tu busuk tamak pada kuasa berkawan pulak ngan setan2 n iblis2 PKR n DAP cina gampang tu.
setau MK la sejak pas perintah kelantan xde pun masjid2 dibina. yang ada semuanya kerajaan umno yang buat baik masa perintah kelantan dulu mahu kerajaan pusat yang wat nya .klu dah betul la orang umno ni tak masuk syurga kompom nenek moyang nik aziz skrang ni ada kat neraka . ye la masa tu mana ada lagi pas ni. MK nak sarankan lepas ni puak2 pas ni tak payah la sembahyang kat masjid2 surau2 yang puak2 umno wat ni nanti tak masuk syurga pulak sbb bersubahat menggunakan kemudahan umno yang buat. mana2 puak pas yang keje makan gaji ngan kerajaan pimpinan umno/bn ni pun pakat2 la berenti keje tu nanti tak masuk syurga makan rezeki haram.
lepas ni MK cadangkan tak payah la kerajaan pusat bagi duit kat kerajaan pas kelantan nanti meramaikan pulak umat islam masuk neraka. nik aziz tu jgn wat2 tak tau pulak jgn minta la bantuan dari kerajaan pusat.
MK tengok skrng ni dunia dah hampir nak kiamat tapi puak2 pas ni masih lagi tak nak bertaubat. insaf la bertaubat la sebelum korang semua ditaubatkan. korang pikir la klu sokong pas masuk syurga apa buktinya apa hadisnya apa nas nya. dah kompom xde kan. klu korang ni pandai sangat cuba tunjuk kat MK dalam surah mana al quran tu ada tulis sokong pas masuk syurga.
MK seru pada semua orang melayu kepada umat islam rapatkan la saf marilah kita sama2 menegakkan tiang agama kita . kita pilih pemimpin yang boleh memimpin kita untuk berjaya di dunia dan di akhirat. Hidup umno tegak islam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan