Pengikut

wajib tolak

wajib tolak

12 Ogos 2009

Anwar kesal serangan peribadi Muhyiddin

PETALING JAYA - Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim kesal dengan sikap Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin yang memilih cara berpolitik menggunakan serangan secara peribadi. Bagaimanapun Ahli Parlimen Permatang Pauh itu berkata, beliau tidak berhasrat untuk terjebak di dalam pertikaian peribadi dengan Muhyiddin sebaliknya akan berhujah dari sudut dasar sahaja. “Ramai mahu saya serang balas (Muhyiddin). Tetapi saya rasa masih tidak perlu berbuat begitu untuk masa sekarang, saya akan menjelaskan isu-isu pokok yang perlu dijawab oleh mereka (Barisan Nasional),” katanya kepada media di ibu pejabat PKR di sini, semalam. Anwar berkata, Muhyiddin semestinya mengetahui bahawa terdapat di kalangan mereka yang tidak selesa seterusnya menimbulkan perasaan marah sekiranya isu tersebut dimainkan. Mengulas mengenai kenyataan Muhyiddin tersebut, Anwar berkata, pimpinan UMNO sengaja mencipta propaganda yang memanipulasi simbol-simbol tentang bangsa, agama dan raja dengan hasrat agar pemikiran rakyat kembali sempit dan mundur. [ klik sini ]


Mat kelubi kata ;

sejak bila pulak anwar ni pandai guna akal pikiran. korang dah lupa ke selama ni anwar berahim ni la bapak segala bapak yang suka serang peribadi orang lain . ni bila kena atas batang sendiri bising kecoh seluruh malaya. ni la setan yang bertopengkan muka anwar berahim yang suka mencari pelbagai isu dan merosak kan bangsa melayu / Islam. nak ngelak pasal kes liwat dia wat la mcm2 suruh orang malaysia benci kat umno/bn padahal dia ni ada nafsu setan masalah peribadi. tak kan la masalah dia main bontot orang kita semua rakyat malaysia kena tanggung dosa dia .

MK nak saran kan semua rakyat malaysia buka mata buka hati kenang semula sape anwar berahim ni. malaysia selama ni aman harmoni xde kecoh sana kecoh sini. bangkit la orang melayu/islam kita tentang habis2an makhluk dua alam ni .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan