Pengikut

wajib tolak

wajib tolak

24 Ogos 2009

Kita pakat ramai2 keluar pakatan


Mat Kelubi kata ;

-Hanya tinggal beberapa hari lagi PRK Permatang Pasir akan berlangsung, semakin hangat dan meletup-letup pula di saat-saat akhir ini.
-Tindakan ADUN kawasan Lunas, Kedah, Mohd. Radzhi Salleh mengumumkan keluar dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan melepaskan semua jawatan dalam parti serta mengisytiharkan dirinya menjadi wakil rakyat Bebas perlu dicontohi dan diikuti oleh wakil rakyat lain. Moh ler kita keluar ramai-ramai.
-Beliau bertindak demikian selepas hilang kepercayaan terhadap pucuk pimpinan parti tersebut.
“PKR sudah lari dari perjuangan dan telah lama bersabar dengan karenah PKR…hari ini saya merasa lapang dada dan ringan kepala setelah umum keluar PKR. Beban ini telah terpendam lama dalam diri saya. Mereka sudah tidak peduli kepada perjuangan asal PKR” sambil menjelaskan beliau menjadi ahli PKR sejak tahun 1999.
-Kita semua dapat lihat dengan jelas bahawa 2 parti Melayu (PKR dan PAS) hanya jadi boneka kepada DAP sahaja.
-Akhirnya tembelang Anwar pecah dan semua rakyat Malaysia termasuk pengundi Permatang Pasir ditipu bulat-bulat.
-Anwar lah yang sebenarnya mengarahkan Ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrishnan membuat kekecohan ketika proses penamaan calon Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri Permatang Pasir, Isnin lalu. Abang Polis jangan lupa saman sama dia.
-Gobalakrishnan, you memang hero Tamil yang bodoh sekali kerana menjadi kuli kepada Anwar. Bagi sini alamat, MK nak kirim oscar sebagai 'pelakon penipu terbaik'.
-Ramai pengundi pilihan raya umum yang lalu kecewa dengan tindakan pembangkang kerana menipu dengan janji-janji pilihan raya.
-Pengundi Permatang Pasir kalau mengundi pembangkang beerti dapatlah 'tipu free' sahaja kerana pembangkang tidak menjanjikan pembangunan).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan